VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

Dôležité informácie o našich službách a podmienkach spolupráce

Posledná aktualizácia: 24. 7. 2025

1. Identifikácia poskytovateľa

Poskytovateľ: Variety Labs s.r.o., so sídlom Drobného 4, Bratislava, IČO: 56744412, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava III, oddiel Sro, vložka č. 184956/B.
Kontaktné údaje: e-mail: info@varietylabs.sk, telefón: +421 948217485.

Orgán dozoru:

Dozor nad ochranou spotrebiteľa vykonáva Slovenská obchodná inšpekcia (SOI), Inšpektorát SOI podľa sídla Poskytovateľa, Bajkalská 21/A, P. O. BOX 5, 820 07 Bratislava.

2. Definície pojmov

Na účely týchto VOP majú nasledujúce pojmy tento význam:
- Poskytovateľ – obchodná spoločnosť uvedená v čl. 1, ktorá sa zaväzuje za odplatu umožniť Zákazníkovi používanie objednaného softvéru alebo služby za podmienok dojednaných v zmluve a týchto VOP.
- Zákazník (alebo Objednávateľ, spolu aj Klient) – fyzická alebo právnická osoba, ktorá s Poskytovateľom uzatvorila zmluvu o dodaní softvérových služieb alebo ktorá využíva Služby.
- Služba – online služba poskytovaná Poskytovateľom, zameraná na vývoj softvéru na mieru a s tým súvisiace činnosti.
- Softvér – počítačový program, aplikácia alebo softvérové riešenie, ktoré Poskytovateľ vyvíja alebo prevádzkuje v rámci Služby.

3. Predmet a rozsah poskytovanej služby

3.1. Predmet zmluvy:

Poskytovateľ sa zaväzuje poskytnúť Zákazníkovi Službu špecifikovanú v Zmluve, a to riadne a včas v dohodnutom rozsahu.

3.2. Charakter Služby:

Služba môže podľa potrieb Zákazníka nadobúdať jednu alebo viaceré z nasledujúcich foriem: - Jednorazové dodanie softvéru na mieru - Poskytovanie softvéru formou SaaS - Doplnkové služby (údržba, technická podpora)

3.3. Špecifikácia služby:

Konkrétny popis a rozsah Služby bude vždy uvedený v príslušnej Zmluve alebo potvrdenej Objednávke.

4. Podmienky používania služby

4.1. Licencia a právo používať Softvér:

Poskytovateľ udeľuje Zákazníkovi časovo obmedzené právo užívať Softvér v rozsahu potrebnom na využívanie Služby podľa Zmluvy.

4.2. Obmedzenia licencie:

Zákazník nie je bez predchádzajúceho písomného súhlasu Poskytovateľa oprávnený poskytnúť Softvér alebo Službu do užívania tretím osobám.

4.3. Podmienky pre Používateľov:

Zákazník je oprávnený umožniť používanie Softvéru svojim zamestnancom alebo spolupracovníkom v rozsahu nevyhnutnom na plnenie účelu Zmluvy.

4.4. Pravidlá používania:

Zákazník sa zaväzuje využívať Službu výlučne zákonným spôsobom a v súlade s jej určením.

5. Objednávky, cenové podmienky, fakturácia a platby

5.1. Objednávanie služieb:

Zákazník si môže Služby objednať spôsobom dohodnutým s Poskytovateľom. Spravidla objednávke predchádza cenová ponuka vypracovaná Poskytovateľom.

5.2. Ceny za služby:

Ceny za jednotlivé Služby sú stanovené v Zmluve alebo v Cenníku Poskytovateľa platnom k dátumu objednávky.

5.3. Spôsob platby:

Platby za Služby sa uskutočňujú na základe Poskytovateľom vystavených faktúr. Splatnosť faktúry je 14 dní odo dňa jej vystavenia.

5.4. Predplatné a opakované platby:

Pri Službách poskytovaných priebežne sa platí poplatok formou predplatného.

6. Práva a povinnosti zmluvných strán

6.1. Poskytovateľ – základné povinnosti:

Poskytovateľ je povinný poskytovať Službu s odbornou starostlivosťou, v súlade so Zmluvou, týmito VOP a platnými právnymi predpismi.

6.2. Poskytovateľ – oprávnenia:

Poskytovateľ je oprávnený vykonať potrebné zásahy do Služby/Softvéru za účelom údržby, aktualizácií či predchádzania incidentom.

6.3. Zákazník – základné povinnosti:

Zákazník je povinný poskytnúť Poskytovateľovi potrebnú súčinnosť pre riadne poskytnutie Služby.

6.4. Zákazník – práva:

Zákazník má právo využívať poskytnutú Službu riadne a v súlade so Zmluvou.

7. Zodpovednosť, záruky, reklamácie

7.1. Záruka za akosť softvéru:

Poskytovateľ poskytuje Zákazníkovi záruku na dodaný Softvér v trvaní 3 mesiace od dodania softvéru.

7.2. Zodpovednosť za vady pri SaaS:

Pri Službe typu SaaS Poskytovateľ nezaručuje, že Softvér bude úplne bezchybný alebo neprerušovane dostupný 100% času.

7.3. Reklamačný postup:

Zákazník je povinný oznámiť zistené vady alebo nedostatky Služby bez zbytočného odkladu.

7.4. Odstránenie vád:

Poskytovateľ sa zaväzuje odstrániť oprávnene vytknuté vady Softvéru alebo Služby v primeranej lehote.

8. Ochrana osobných údajov (GDPR)

8.1. Základné ustanovenia:

Poskytovateľ spracúva osobné údaje v súlade s platnými právnymi predpismi o ochrane osobných údajov, najmä GDPR.

8.2. Vzťah strán pri spracúvaní údajov:

Poskytovateľ vystupuje ako prevádzkovateľ alebo sprostredkovateľ osobných údajov v závislosti od kategórie údajov.

8.3. Zmluva o spracúvaní údajov:

Strany sa dohodnú na podmienkach spracúvania osobných údajov podľa čl. 28 GDPR.

8.4. Účely spracúvania údajov:

Osobné údaje sa spracúvajú za účelom riadneho poskytovania Služby, plnenia záväzkov a ochrany práv.

9. Doba trvania a ukončenie zmluvy

9.1. Doba trvania zmluvy:

Zmluva sa uzatvára buď na dobu neurčitú, alebo na dobu určitú podľa dohody strán.

9.2. Výpoveď zmluvy:

Zmluvu uzatvorenú na dobu neurčitú môže ktorákoľvek zmluvná strana ukončiť písomnou výpoveďou. Výpovedná lehota činí 90 dní.

9.3. Okamžité ukončenie:

Každá zmluvná strana je oprávnená odstúpiť od Zmluvy s okamžitou účinnosťou v prípade podstatného porušenia Zmluvy druhou stranou.

9.4. Dôsledky ukončenia Zmluvy:

Ukončením Zmluvy zaniká povinnosť Poskytovateľa poskytovať Zákazníkovi Službu.

10. Riešenie sporov a rozhodné právo

10.1. Riešenie sporov dohodou:

Zmluvné strany sa zaväzujú, že akékoľvek spory sa pokúsia riešiť prednostne zmierom a vzájomnou dohodou.

10.2. Rozhodné právo:

Právne vzťahy vyplývajúce z tejto Zmluvy a VOP sa spravujú právnym poriadkom Slovenskej republiky.

10.3. Miestna príslušnosť súdov:

Všetky spory budú s konečnou platnosťou rozhodovať vecne a miestne príslušné súdy Slovenskej republiky.

10.4. Alternatívne riešenie sporov:

Zákazník má právo obrátiť sa na subjekt alternatívneho riešenia sporov.

Máte otázky?

Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa našich všeobecných obchodných podmienok, neváhajte nás kontaktovať.