VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY
Dôležité informácie o našich službách a podmienkach spolupráce
Posledná aktualizácia: 24. 7. 2025
Obsah
1
1. Identifikácia poskytovateľa2
2. Definície pojmov3
3. Predmet a rozsah poskytovanej služby4
4. Podmienky používania služby5
5. Objednávky, cenové podmienky, fakturácia a platby6
6. Práva a povinnosti zmluvných strán7
7. Zodpovednosť, záruky, reklamácie8
8. Ochrana osobných údajov (GDPR)9
9. Doba trvania a ukončenie zmluvy10
10. Riešenie sporov a rozhodné právo1. Identifikácia poskytovateľa
Poskytovateľ: Variety Labs s.r.o., so sídlom Drobného 4, Bratislava, IČO: 56744412, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava III, oddiel Sro, vložka č. 184956/B.
Kontaktné údaje: e-mail: info@varietylabs.sk, telefón: +421 948217485.
Orgán dozoru:
Dozor nad ochranou spotrebiteľa vykonáva Slovenská obchodná inšpekcia (SOI), Inšpektorát SOI podľa sídla Poskytovateľa, Bajkalská 21/A, P. O. BOX 5, 820 07 Bratislava.
2. Definície pojmov
Na účely týchto VOP majú nasledujúce pojmy tento význam:
- Poskytovateľ – obchodná spoločnosť uvedená v čl. 1, ktorá sa zaväzuje za odplatu umožniť Zákazníkovi používanie objednaného softvéru alebo služby za podmienok dojednaných v zmluve a týchto VOP.
- Zákazník (alebo Objednávateľ, spolu aj Klient) – fyzická alebo právnická osoba, ktorá s Poskytovateľom uzatvorila zmluvu o dodaní softvérových služieb alebo ktorá využíva Služby.
- Služba – online služba poskytovaná Poskytovateľom, zameraná na vývoj softvéru na mieru a s tým súvisiace činnosti.
- Softvér – počítačový program, aplikácia alebo softvérové riešenie, ktoré Poskytovateľ vyvíja alebo prevádzkuje v rámci Služby.
3. Predmet a rozsah poskytovanej služby
3.1. Predmet zmluvy:
Poskytovateľ sa zaväzuje poskytnúť Zákazníkovi Službu špecifikovanú v Zmluve, a to riadne a včas v dohodnutom rozsahu.
3.2. Charakter Služby:
Služba môže podľa potrieb Zákazníka nadobúdať jednu alebo viaceré z nasledujúcich foriem:
- Jednorazové dodanie softvéru na mieru
- Poskytovanie softvéru formou SaaS
- Doplnkové služby (údržba, technická podpora)
3.3. Špecifikácia služby:
Konkrétny popis a rozsah Služby bude vždy uvedený v príslušnej Zmluve alebo potvrdenej Objednávke.
4. Podmienky používania služby
4.1. Licencia a právo používať Softvér:
Poskytovateľ udeľuje Zákazníkovi časovo obmedzené právo užívať Softvér v rozsahu potrebnom na využívanie Služby podľa Zmluvy.
4.2. Obmedzenia licencie:
Zákazník nie je bez predchádzajúceho písomného súhlasu Poskytovateľa oprávnený poskytnúť Softvér alebo Službu do užívania tretím osobám.
4.3. Podmienky pre Používateľov:
Zákazník je oprávnený umožniť používanie Softvéru svojim zamestnancom alebo spolupracovníkom v rozsahu nevyhnutnom na plnenie účelu Zmluvy.
4.4. Pravidlá používania:
Zákazník sa zaväzuje využívať Službu výlučne zákonným spôsobom a v súlade s jej určením.
6. Práva a povinnosti zmluvných strán
6.1. Poskytovateľ – základné povinnosti:
Poskytovateľ je povinný poskytovať Službu s odbornou starostlivosťou, v súlade so Zmluvou, týmito VOP a platnými právnymi predpismi.
6.2. Poskytovateľ – oprávnenia:
Poskytovateľ je oprávnený vykonať potrebné zásahy do Služby/Softvéru za účelom údržby, aktualizácií či predchádzania incidentom.
6.3. Zákazník – základné povinnosti:
Zákazník je povinný poskytnúť Poskytovateľovi potrebnú súčinnosť pre riadne poskytnutie Služby.
6.4. Zákazník – práva:
Zákazník má právo využívať poskytnutú Službu riadne a v súlade so Zmluvou.
7. Zodpovednosť, záruky, reklamácie
7.1. Záruka za akosť softvéru:
Poskytovateľ poskytuje Zákazníkovi záruku na dodaný Softvér v trvaní 3 mesiace od dodania softvéru.
7.2. Zodpovednosť za vady pri SaaS:
Pri Službe typu SaaS Poskytovateľ nezaručuje, že Softvér bude úplne bezchybný alebo neprerušovane dostupný 100% času.
7.3. Reklamačný postup:
Zákazník je povinný oznámiť zistené vady alebo nedostatky Služby bez zbytočného odkladu.
7.4. Odstránenie vád:
Poskytovateľ sa zaväzuje odstrániť oprávnene vytknuté vady Softvéru alebo Služby v primeranej lehote.
8. Ochrana osobných údajov (GDPR)
8.1. Základné ustanovenia:
Poskytovateľ spracúva osobné údaje v súlade s platnými právnymi predpismi o ochrane osobných údajov, najmä GDPR.
8.2. Vzťah strán pri spracúvaní údajov:
Poskytovateľ vystupuje ako prevádzkovateľ alebo sprostredkovateľ osobných údajov v závislosti od kategórie údajov.
8.3. Zmluva o spracúvaní údajov:
Strany sa dohodnú na podmienkach spracúvania osobných údajov podľa čl. 28 GDPR.
8.4. Účely spracúvania údajov:
Osobné údaje sa spracúvajú za účelom riadneho poskytovania Služby, plnenia záväzkov a ochrany práv.
9. Doba trvania a ukončenie zmluvy
9.1. Doba trvania zmluvy:
Zmluva sa uzatvára buď na dobu neurčitú, alebo na dobu určitú podľa dohody strán.
9.2. Výpoveď zmluvy:
Zmluvu uzatvorenú na dobu neurčitú môže ktorákoľvek zmluvná strana ukončiť písomnou výpoveďou. Výpovedná lehota činí 90 dní.
9.3. Okamžité ukončenie:
Každá zmluvná strana je oprávnená odstúpiť od Zmluvy s okamžitou účinnosťou v prípade podstatného porušenia Zmluvy druhou stranou.
9.4. Dôsledky ukončenia Zmluvy:
Ukončením Zmluvy zaniká povinnosť Poskytovateľa poskytovať Zákazníkovi Službu.
10. Riešenie sporov a rozhodné právo
10.1. Riešenie sporov dohodou:
Zmluvné strany sa zaväzujú, že akékoľvek spory sa pokúsia riešiť prednostne zmierom a vzájomnou dohodou.
10.2. Rozhodné právo:
Právne vzťahy vyplývajúce z tejto Zmluvy a VOP sa spravujú právnym poriadkom Slovenskej republiky.
10.3. Miestna príslušnosť súdov:
Všetky spory budú s konečnou platnosťou rozhodovať vecne a miestne príslušné súdy Slovenskej republiky.
10.4. Alternatívne riešenie sporov:
Zákazník má právo obrátiť sa na subjekt alternatívneho riešenia sporov.
Máte otázky?
Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa našich všeobecných obchodných podmienok, neváhajte nás kontaktovať.